Reklamasjon
Har du vært uheldig og bestilt en vare fra oss som det er noe feil med eller ønsker å reklamere på?
Ta kontakt med oss per epost før du sender inn varen! Når du kontakter oss vil vi at du oppgir ditt ordernummer, hvilken vare det gjelder og hva som er feil med varen. Har du mulighet er det fint om du sender med et bilde av feilen på produktet.
Kontakt vår kundeservice på: kundeservice@roundnet.no
Ved reklamasjon gjøres det en vurdering av produktet, i noen tilfeller må vi sende reklamasjonen videre for en vurdering hos leverandøren.
Dine meninger som kunde vurderes høyt, derfor ber vi deg om å kontakte oss når du får problemer med et produkt du har handlet hos oss. Når vi har mottatt din reklamasjon jobber vi for å få behandlet denne innen 14 dager.
Vi gjør oppmerksom på at reklamasjonsretten gjelder produksjonsfeil på varen og ikke feil forårsaket av normal slitasje eller elding av produktet. En reklamasjon skal gjøres så snart som mulig etter at feil oppdages. Du kan reklamere på en vare i inntil to år etter at du som kunde mottok varen. Dersom varen eller deler av den er ment å vare vesentlig lenger, er reklamasjonsfristen fem år.